Thursday, September 10, 2009

Hari Raya yg bakal menjelang

Hihii Insya Allah Hari Raya bakal menjelang lebih kurang 10 hari lagi, uwaaaaaaaaa.....byk lagi tak siap ni...kuang2x .Yg dah settle baju melayu my precious son itu plus baju jenjalan utk raya..aku mmg dah beli awal2 takut tak sempat..& malas nak berebut ngan org ramai..semput napas aku nanti...hahah..

Eii umah aku..apa pon tak tukar lagi..ala pakai jerlah apa yg ader..(dalam hati mau ku tukar apa yg patut..tapi kerching plak takde) ...sedih ...sbb tis year...mr.hubby pon mcm takder bonus....uwaaaaaaaa..camner nak raya ni..
Duit raya..ala tukar sket jer..nak kasik ngan anak2 sepupu ngan cousin2...yg lain harap maaf....

Kuih raya..plus maruku...aderlah aku oder serba sket...kena ingat utk 3 umah...tu dah settle tinggal blom dpt jer lagi..Semlm mamaku tanya taknak wat kuih raya ker?..kau takder amik cuti ker next week..sorilah ma..cuti mmg dah tinggal sgt sket (for emergency cases)...itupon sbb raya company shutdown for 3 days..abishhh cuti aku...
Pastu aku promise nak tolong mama tis friday & saturday nak wat kuih..ee..terdaya ker aku nak tolong mama wat kuih ni...ngan si kenit ni...mesti pantang org wat kuih..mama plan nak wat tart nenas (mmg marvelous tak sama ngan yg jual tu-coz nenas tu my mom parut & masak sendiri jemnya...walla), biskut mazola sket & not to forget biskut suji...@ ader gak org panggil kuih arab...cukuplah kot 3 ni..nanti adik beli leh tambah2 lagi...nak raya nanti br aku pk nak masak kek apa?haha...yeke...jadi ke?...Insya Allah..

No comments:

Post a Comment