Monday, May 28, 2012

Waikiki pizza & BBQ wings for lunch

Smlm Mr. Hubby takder ker Seremban menziarah saudara yg meninggal, tinggallah aku ngan anak2 seharian..Pagi semlm breakfast gigih aku masak cekodok bercicahkan sambal sardin (fav Mr. Hubby)..aku mkn sambal dia jer sbb krg suka mkn ikan sardin..

Pehtu tengah nak masak nasik utk mkn tgh hari, alamak beras tinggal seciput..mtk tlg Mr.Hubby oderkan Pizza (ader ke patut)ala sekali-sekala melayan tekak isterinya ni takper kot...

aku oder hawaiian chicken tapi dpt waikiki plak (RM22.50)

Ni mmg sedap okey, BBQ street wings (4pcs) (RM6.50)

So total RM28.50 (sekali-sekala oklah kan kalau selalu alamat poket bocorlah hihi)

Pastu mlm mkn nasik goreng ngan anak2 pulak..ni mkn ker menketadarahkan keke..


Note : walaupon siangnya dah mkn pizza, mlm mesti nak pekena nasik gak (at least once a day)..kalau tidak mengigil jer raser..boleh diterima pakai ke alasan cenggitu..tah apa2 aku ni..

No comments:

Post a Comment