Wednesday, May 2, 2012

On Leave and Demam Contest

Bila 4 hari dah cuti,ari ni start keja jadi lemaulah plak hihi..Bila jadik suri rumah tangga beberapa hari ni,mengemas rumah mmg tak berhenti2, ada je keja yg nak dibuat.Kalau aku dok umah permanently mau pengsan aku hihi..kepenatan..Aku mmg salutelah surirumah..aku mmg tak dayalah nak jadi full time housewife..

Mr. Husband very the busy pasal hal2 rumah yg kitaorg duduk skrg..bz sesangat becoz he is the Mr. Chairman (kesian aku tgk dia penat sgt ke hulu ke hilir)..cepatlah benda ni selesai bolehlah Mr.Hubby mengambil keputusan utk resign dari MC (management committee).

Cuti2 pon most the time dok kat umah jer..tak ke mana sangat..aderlah mencuri sedikit masa hubby ke Jusco dan QThai Restaurant (sedap jugak makanan kat sini.

Ari ahad tu masa g makan kat area Bandar Tun Razak,aku memborong surat khabar Mingguan M'sia,org kat kedai tu pon pelik naper aku nak beli bebanyak..Yer aku demam contest..tah apa2 kan..takperlah belum cuba belum tau kan..tuah ayam nampak di kaki, tuah kita saper yg tau kan...cuba jer tak salahkan..Aku cuba contest SMS Peraduan Kumpul & Menang kat Mingguan M'sia Edisi Merah E (16 - 30 April 2012).Manalah taukan kot2 ader rezeki menang sofa hihi..takper berangan itu pree tak perlu bayar...Takper..kita berusaha,doa dan tawakal..mana tau ader rezeki...Amin..

No comments:

Post a Comment