Wednesday, May 23, 2012

Bukak Acct Tabung Haji plak !!!

Eh bukan ana yg punyer, tapi Mr. Hubby yg punyer.Nasib baik kat opis aku ader bukak kaunter tabung haji arini..eh memacam boleh buat tadi..

1) Bukak acct tabung haji hanya dgn bayaran minimum RM2 (best tul)
2) Update buku acct tabung haji (akuler tu..tersenyum lebor aku..eh eh dah beranak2 syiok weh)
3) Tukar address (aku juger)
4) Dengan berbekalkan no EPF sudah boleh buat pendaftaran haji ok.
(Dengan hanya RM1300 drpd acct 1 from EPF sudah boleh buat pendaftaran haji..mudah bukan)

Byklah penerangan ngan brosur yg diberi tadi.Aku tak g dgr talk dier pon juz nak wat urusan yg kat atas ni jer..sgt2 memudahkan..

Bagus betul opis aku ni, byk inisiatif yg dilaksanakan utk kemudahan pekerja.

Yang lain2 TST jerlah yer..hihi

No comments:

Post a Comment