Thursday, November 8, 2012

Winning Entry : Menang Hamper P&G/PANTENE ASK 2012

Alhamdulillah ke hadrat Ilahi, contest sms ASK 2012 I am one of the consolation winner.Syukur Ya Allah.Walaupon saguhati itupon dah buat ai happy.
Perasaan mestilah best dan terujakan.Dahlah last minute masuk, semalam on 7th Nov 2012, 11 malam baru aku hantar sms tu.Kalau sudah rezeki Insya Allah tak ke mana.Terima kasih banyak kepada Yumie Lufya & saudara Hazman masa tu aku tgh BW and come across to their blog.Masa tu pikir eh sempat lagi ke nak masuk, hati dan perasaan masa tu 50/50 nak join.Saper yg masuk contest tu memanglah nak menangkan.Samalah cam aku jugak teruja sbb ramai comper yg menang hadiah hamper P&G tu best betul, tu yg membuatkan aku teruja sama.Ramai jer comper hebat yg menang hihi..aii ni bilis je hihi.

Smlm balik umah pon dah lambat , pastu Mr.Hubby ajak g beli barang kat TESCO, macam orang mengantuk disorongkan bantal lah aku.Sampai di TESCO aku terus pergi ke rak syampu mata melilau mencari syampu.Untuk rekod inilah pertama kali aku join yg purchase and sms slogan contest.Dahlah ader kes silap harga masa beli kat situ.Bertangga skjp kat counter service.Dah balik cargas I mereka2 ayat....kengkonon poyo2 lah ayat tu haha.I menang yg last batch.

Ok nak citer, ptg tadi around 4 dpt call from PANTENE pehh berdebar jer rasa, PIC baik sangat melayan I hihi.Makasih Ms. Liang.Yelah orang yg jarang menang memang camgini kekdahnya.Dia kata congrats anda menang hadiah saguhati.Rasa smlm berbaloi sgt pembelian syampoo PANTENE RM13.90 plus RM0.30 untuk penghantaran sms berbaloi-baloi rasanya.Syukur Alhamdullilah.
Nak citer I terkantoi plak biler PIC tanya u taknak amik hamper & g anugerah skrin ke? Boleh plak I terkantoi tanya kat dia kat mana yer?I can feel that she is smiling at the other end.Malooooo weh hihi..pastu dia ckp kat PWTC.siyus kantoi haha.lenkali kalau nk masuk satu2 contest tu kasi hadam ek..lesson learned...a new rewarding experience for me.

Merasalah Mr.Hubby glamer esok, sian husband ai dia dahlah pemalu,takpe katanya demi isteri tercinta haha...poyos jer..

Nanti dah ader pix I tempek sini k.....hmm senyum sampai ke telinga arini...seronoknya..

For my own record and kenangan aku nak share my slogan yg tidak seberapa itu :

"ASK 2012 sebuah platform cetusan aspirasi bagi karyawan tampil berexperimentasi,PANTENE merealisasikan aura sensasi, menyaksikan debaran dan expresi artis itu sudah pasti".







Hadiahnya berupa hamper P&G worth of RM200 & 2 passes for Anugerah Skrin 2012.Awesomekan.

Nota kaki : First time won for sms slogan contest, for my own record.






No comments:

Post a Comment