Monday, November 26, 2012

Winning Entry : Marie Claire Web Winners October

Alhamdulillah ader rezeki lagi dengan Marie Claire, yang sebenarnya aku aim minyak wangi Guerlain La Petite Robe Noire EDT sampai hantar a few sms (more than 3 I think hihi-berangan punyalah nakkan perfum tu)..last skali rupanya sangkut kat Dr Sebagh Natural Replenishing Cream (NRC) sejujurnya aku hanya hantar satu sms sahaja..sbb tak bajet nak menang ni (teruknya aku kan) takperlah masing2 kan memang ader favourite item.Ni pon dah oklah dengan hanya RM1 hadiah yg aku bakal dapat ni worth of RM159. Alhamdulillah oklah tu kan.TQVM Blu Inc sbb pilih aku, lenkali pilih lagi yer.Amin.


Senarai Winners for Dr Sebagh Natural Replenishing Cream (15ml)

  1. Lee Bee Kuen
  2. Bilqis Bahari
  3. Sonicque Teh
  4. Ida Suhana Adi Negara
  5. Suriyawati MD Seran - it's me
  6. Yong Bee Yan
  7. Julieana
  8. Josephine Ong
  9. Agnes Chee
  10. Dilina Kamaruddin
  11. Mariah Yahya

Nota kaki : Aritu aku aderlah join a few offline contest...moga-moga ader rezeki...In Syaa Allah.

No comments:

Post a Comment