Friday, November 23, 2012

Hadiah kecil-kecilan

Alhamdulillah ader jugak hadiah kecil-kecilan yg di collect oleh Mr.Hubby makasih sayang.Ader yg menang atas nama hubby ader jugak atas nama aku sendiri.Yg penting hadiah2 yg aku dapat ni boleh dikongsi bersama yg tersayang syukur.Hadiah2 ni aku abadikan di blog ni sebagai kenangan di hari muka, mana tau biler dah tua2 nanti boleh jugak citer2 kat anak cucu pengalaman aku join contest.Kalau menang hadiah tak kira kecil atau besar selalu membuat aku tersenyum sampai ke telinga.Aku kira itu suatu terapi minda yg sangatttttttttt best dan relaxing.A hobby which is worth to try.

Ni hadiah sample Clarins & Eye Treatment worth of RM200 from contest Oh Bulan (slogan)

From TimeoutKL dapat voucher O'briens RM50 (slogan)
Ni menang atas nama Mr.Hubby

Voucher Occubite SMS contest dari majalah CLEO

Menang contest PANTENE Anugerah Skrin 2012 worth of RM200
citer lanjut di SINI

Alhamdulillah Syukran Ya Allah...

No comments:

Post a Comment