Thursday, June 7, 2012

Rutin Ibu Berkerja dengan anak dua

Semalam ;

7:00pm - Sampai umah,mandi..pastu anak aku dua2 pon poo poo
(mandikan diaorg skali lagi)
7:30pm - Aku peot so boleh lepak2 main ngan anak2 sesambil baca suratkhabar skali,sambil ajar adik baca book dier(baper byk sambil daa).
8:00 - 8:30pm - Makan skali suap adik mkn (lauk sambal ikan n daging msk kicap..mama masak..love u mom)

Ade conversation masa tgh mkn smlm klakar :
Nenek : Adik tgh makan apa tu? (nenek tgh tido kat dpn)
Adik : Nasik, tolor ngan kicap (alahai anak aku ni...telur takder memandai jer kata ader telur tapi dia panggil tolor..mmg cam org nogorilah kan)


9:00pm - Abang poo poo buat kali kedua (adoyai..penat umi nak, hihi..takpo..kuatkan semangat..ni gara2 abg minum air twister orenlah smlm)tapi abg tgh melalui POTTY Training..sket ari lagi dah takyah pakai pempes yer sayang.
9:30pm - Buat susu n tukar pempes utk diaorg.
10:00pm - Layan citer Big Momma (lupa plak tv baper smlm), abg siap bergelek2 menari masa tgk big momma menari lawak.
11:00pm - Tidokan bebudak dua org
11:30pm - Gosok baju aku n Mr.Hubby utk esok
12:00pm - Mr.Hubby baru balik dari outsation ke JB..sian betul dia drive seharian
12:10pm - Aku pon dozed off...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..penat wei..

No comments:

Post a Comment