Monday, December 31, 2012

My BEST WISHES for 2013

Arini ari terakhir dalam bulan Disember tahun 2012 kan.Semoga esok dan hari2 yang seterusnya dipenuhi dengan pengalaman2 manis lagi best.Aku takder pon nak letak target next year kena dapat apa?Just go with flow, kalau tak dapat tu maybe bkn rezeki kita lagi,so just move on.Tapi biasalah manusia ni mesti ader jer impian yg diingini samalah cam aku jugaks.Semoga esok aderlah lembaran baru dan permulaan yg baik2 jer buat aku sekeluarga.
Hmm apa wishes aku untuk next year yer?

1) Nak naik gaji / nak naik pangkat ...woot..woot dah keja penat setahun kan mestilah nak ganjaran haha dimataku ader $$$$$$.

2) Nak bagi sedikit duit utk perbelanjaan untuk kedua ibu bapaku menunaikan ibadah umrah / haji
(Malu nak citer tapi azam aku kalau ader lebih,mmg lah nak kasi lebihkan.Ya Allah Ya Tuhanku semoga kau perkenankan doaku.Amin)

3) Nak beli handbag Charles & Keith (eh eh ni pon nak citer ker...berangan tak salah noks..sambil kira duit dalam tabung Gajah..hihi)

4) Nak g melancong ke Bali (ni perancangan jer...tak taulah tetiba takder rezeki plak kan..tapi teringin tuh hihi)

5) Nak konsisten menabung untuk hari tua dan untuk kegunaan masa terdesak erkkk (takperlah RM10 pon menyimpan gaks kan..T_T)

6) Nak simpan duit tok umah baru T_T, poyos lebih...takper dreaming is free.Weh kalau dapat umah baru KC yg sangat cantik aderlah sangat perlu yer..almaklum raser malas lebih byk menguasai diri..so KC kena cantik untuk aku melepek di dapur..eh bkn nak masak ke hihi...nnt ader free2 nak berangan pastu upload design KC yg aku suker.

7) Nak menang contest yg lagi best cam DUIT KE , KETER KE, RUMAH ker...eh baper kali nak ckp berangan itu free.Mana tau rezeki ye dak.Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yg tau ye tak?

8) Nak Samsung Galaxy Note 2...sexy bebeh..pehh mamposs kena jeling ngan Mr.Hubby ni nanti.Senang nak menjemah nanti uols haha dan pixnya aderlah superb..

9) Nak baby gegurl...comelnya..(hmm ni cam kena KIV jer dulu..sbb blom dpt kebenaran ketua rumahtangga...sabar yer ati)

10) Nak mendidik hati dan mendorong diri sendiri supaya lebih suka segala benda ke arah kebaikan,kurangkan sedikit aspek hiburan (ni azam jgnlah koyo2 yer).Moga2 arini ,esok dan hari yg seterusnya aku boleh berubah menjadi manusia yang lebih baik untuk diri sendiri,suami,anak-anak,keluarga dan agamaku juga.In Shaa Allah.Yg baik itu datang dari Allah,yg buruk itu dtg dari diri aku sendiri.Mudah-mudahan yg elok saja untuk kita semua.


Note : Looking forward for my both children nak g Kindy ngan Playschool this Wednesday, deborrrr Ummi dorang nih....Doakan yg baik2 jelah.Amin.







No comments:

Post a Comment