Friday, August 3, 2012

Iftar@Bora Ombak,Ampang / Hadiah yg baru diterima

Salam Jumaat..

Hari Rabu yg baru lepas ni,ofis Mr.Hubby jemput berbuka puasa di Bora Ombak,Ampang..Few times dah aku ke situ dgn Mr.Hubby atas jemputan berbuka puasa.
Bagi aku ambience dia nice & nampak romantik ala-ala Bali.Tapi bagi aku food selection sedih sket sbb cam tak byk pilihan..mungkin sbb tu per person utk berbuka kat sana is RM55.I'm waiting for western food..tapi harapan cam tinggal harapan jer..sbb tak nampak bygpon..nasib baik smlm berbalas jugak rasa nak mkn carbonara & bolognaise spaghetti..hurmm mana lagi kalau bkn kat Pizza Hut kan..Makan kat sana pon aku teringat2 jer kat anak2..tak lengkap raser berbuka tanpa anak2..tu sbb tak baper selera nak makan..haha..

Bora Ombak,Ampang
*gambar tak baper terang..yelah tangkap pakai Nokia jerkan..hihi

Hmm ader jugak hadiah baru yg Mr.Hubby tolong collect kat Blu inc media..makasih B..
*Ginvera Whitening Series (Serum,BB cream,Marvel Gel)
*kemenangan dari contest voting online dari sini

Ni semua worth of RM100 btul ke hihi..apa pon aku akan pakai untuk lebih cantik di hari Lebaran..wah perasan btul aku ni..
Yang paling besh pakai serum dia..sejuk je bila sapu kat muka..

Lagi satu yg ni fresh from oven baru dapat pagi tadi ingat nak letgo jer..ada yg nak beli ker..
* Serum Repair menang dari SMS contest Marie Claire.

for serius buyer only: Retail Price : RM160 / letgo price : RM100 including postage
pls sent email at suriyashahrul@gmail.com


TQVM Blu Inc Media...pilihlah daku lagi hiks hiks.

No comments:

Post a Comment