Friday, September 28, 2012

Impian bercuti di hujung tahun...we'll see

Salam,hmmm ni dah end of Sept,nak masuk Oct...sudah nak dekat end of year...Mak aiii how time flies...siyus tak sedar diri haha...

Semua benda pon nak cepat,semua benda nak deadline uishhhh..selalu buat jantungku berdegup ngan lebih cepat....eehhhh pleaselah apa yg aku merepek kan di ari jumaat yg waktu bekerja menjadi lebih singkat hua hua..ke mengular lebih.

Tak tahu nak bebel apa sbb dengan layout baru blogspot buat aku blurrrr. Owwhh nak citer tadi Mr. hubby tanya aku nak g bercuti ke mana & it's sponsored.Wow bagai pucuk dicita ulam mendatangkan..
Dia suruh pilih between Beijing,Bali or Singapore...Dahlah org sponsor leh plak pilih2 hihi..best betul..Alhamdullilah..rezeki anak2 nih..

Memula aku ingat nak g Beijing,skali Mr.Hubby ckp tmpt tu utk jenjalan jer..Eh yeke? aku pon tak tau..tmpt yg aku penah kuar dari malaysia hanyalah Bandung & Jakarta..pity me kan hihi..ader passport pon dah mati yer..nak kena renew baliklah jawapnya.

Pastu Mr.Hubby ckp ader 2 option jer, Bali atau Singapore...ntah kenapa cpt jer kelapa otak ni memikirkan Universal Studio,Singapore..Ya Allah semoga murah rezeki kami sekeluarga dapat pegi bercuti kat situ...Amin...Rasa nk pegi sendiri tu..hmm rasernya byk lagi keperluan lain yg perlu didahulukan..Skrg orang dah banjer...terimalah dengan tangan terbuka yer tak..

Mr.Hubby ckp dia akan try kemukakan proposal percutian ke Singapore tu kat his boss...Harap2 aderlah rezeki kami sekeluarga..Insya Allah..

 

No comments:

Post a Comment