Wednesday, October 23, 2013

Aktiviti di hujung minggu - Porcelain Painting

Adoiii lamer lah sunggoh tak mencoret di sini....kitaorg pon tgh sibok dlm proses menjual our current house...nnt ader masa Inshaa Allah aku nak buat entry mengenai proses menjual rumah..
Oklah just nak share ari ahad bebaru ni kitaorg g singgah kat opis Setia Ecohill @ Semenyih...best giler korang..giler pon tak best camni hehe...

Seriusly opis Setia Ecohill kat semenyih sgt superb, very the gorgeous huhu,modern n sgt best...Jgn plak ingat aku g sbb nak beli umah Setia Ecohill huhu tak mampu lagi rasernya..korang jgn memain umah teres kat situ opening pon dah more than 400K pengsannn.
Takderlah kitaorg just g cecuci mato tgk interior design kat 12 show unit dorang.Rumahnya berkonsep modern,europian style & non gated sangatlah besh uols..

Skali tertengok ader banner free workshop for kids - Porcelain Painting, mak yg pantang nampak benda free ni apalagi cargaslah meregisterkan diri hehe.Lagipon aku mmg tau my both kiddos sgt sukakan aktiviti2 art ni.Aku suka menggalakkan dorang serlahkan kreativiti...tapi kalau kat umah it's a no no...abistu yg kalau nak kena kemas kalau tak aku saper lagi yer tak adoyaiii..biarlah dorang explore kat workshop sajorkk haha..

Adik yg excited nak painting huhu
Nampak bersunggoh2 btol anak2 ku - i'm so proud of them
Meh kita take 5 dulu - peace yo


Ni hasil kreativiti adik sendiri - terharu mak dier (maaflah yer pic gegor - tangan mak dorang masa baby tak bedong kut kui kui)
Nota kaki : Looking forward for another free workshop (haha sabar jerlah ngan perangai ummi dorang ni)

p/s : aku pon hover korang siap amik pinggan ikea lagik buat painting tu, lupa plak nak amik gambar...

No comments:

Post a Comment