Friday, September 20, 2013

Awesome deal : Blue coral aquarium & animal zone + Tea Break @ Atmosphere 360º Revolving Restaurant @ Menara KL

Huhu panjang tol aku nak menaip title eh,peluh tiak kejap hehe...Caya tak jgn tak caya aku beli promo ni kat Groupon murah tol korang total utk dua orang RM128 (inclusive of brunch+coral aquarium+animal zone), anak2 bawah 5 tahun free admission hokey...best tak..best kan. Berbaloi2 wa cakap lu (eh rockers sesat plak ni sila abaikan)...

Mr Hubby teringin nak sambut sebeday aku n mr hubby kat sini..skali pakej ngan anak2 huhu..takpe yg penting ngan family kecik aku ni...kalau setakat buffet brunch kat kl tower jer mmg tak naklah aku mahal yg amat, kurang pasti plaks baper reganya...so dah dapat rege promo yg berbaloi2 ni haruslah cepat2 belikan..adoiii aku ni mmg takleh tertengok promo2 yg best camni...cepat je nak grab..

Janganlah kata aku berlagak yer...niat ni sekadar sharing promo yg best jer...
Selama aku dok kat kl ni baru first time nak menjejakkan kaki ke sini...kesian tol kat aku...kan

Biarlah gambar berkata2...ehsan pix dari Groupon..
Mode : tak sabar nak gembirakan all my kesayangan....

Menara KL 7th tallest telecommunication tower in the world

Cakes & sandwiches
Malay traditional kueh - Kuih Lapis
Pemandangan dari atas hanya dari tempat duduk (ohoii kejakunan sudah)
Blue coral aquarium
Animal Zone
Huhu tak sabar nak tgk KLCC from top of KL tower

Nota kaki : Tanda ingatan dan kasih sayang buat kesayanganku tiada nilai tolak bandingan dengan wang ringgit atau harga.Semoga kami semua terus dilimpahkan kasih sayang dan rezeki lagi.amin.

No comments:

Post a Comment