Wednesday, August 28, 2013

Business Opportunity (bukan aku yg punya)

Salam ...walawei pekasam udah blog aku nih weh hihi...sejujurnya I think I am good reader compare to being a writer.Dah tapi ade blog ni,sekali skala jejari ni ingin berkongsi cerita jugakkan..

Hmm where should I starts, yuppp..sori guys citer rayer not in the mood..nntlah biler ader terlebih kerajinan mungkin aku update jugak hehe..janji pelesu ke hape ni (my SIL gelak mcm nak pengsan baca ayat aku tulis pelesu ni) mesti kate aku tak pass bahasa melayu...weh takderlah seteruk tu...aku ngan Mr.Hubby mmg sesuka ati mereka bahasa sendiri...eh apa yg aku merepek kan ni...tulah bila jejari mengetuk keyboard memacamlah yg terkeluar eh...maafkan sajerlah k.

Well2 cer baca tajuk kat ataih tu BUSINESS opportunity, secara jujurnya dalam Islam sendiri mengalakkan kita berniaga kan.So bebaru ni I got an sms mengetuk masuk hpku (citer pon hover).Akak S ni nak bagi business opportunity to open Kedai Serbaneka 3 dlm 1 yg lengkap bernilai 1.2 Juta tanpa memikirkan kos sewa,renovation, stok, utiliti dan lain2.Yang paling nyata dengan MODAL yg rendah luar bisa dan pulangan keuntungan yg berganda luar biasa, pendapatan yg boleh diwarisi turun temurun.

Hmm aku tak pasti biz apa ni,sekadar mewar2kan peluang yg ada untuk menambah pendapatan atau mengubah kepada kehidupan masa depan yg lebih baik.Bukan aku tak interested nak mencuba tapi aku raser baik beri org yg betul2 komited utk memulakan biz dan of coz ada MODAL lah kan.

Untuk info ; aku pernah membeli apam polkodot yg gebu gebas dari akak S ni mmg terbaik dan sgt puas ati,selain tu dia ade buat kek,durian crepe dan etc...aku tak pasti biz opportunity yg kak S tawarkan ni jual apa..untuk info lebih lanjut boleh tinggal kan nama & email kat ruangan komen, nnt aku kasi contact no kak S ni ok...

*Dalam citer ni aku hanyalah penyampai takder sangkut paut dengan biz ni hanya menyampaikan peluang biz sekiranya ader yg berminat hehe..

No comments:

Post a Comment