Thursday, May 23, 2013

Won a promo from Cosmopolitan magazine

Salam Jumaat...ari ni nak citer pendek jer alhamdulillah ader rezeki kecil-kecilan yg telah diredeem oleh Mr.Hubby arini ni Blu Inc office.Tqvm Mr.Hubby...Tapi aku just nak citer hadiah yg ini sbb mmg hadiah idaman hati boleh cenggitu...Barangan kecantikan yg dapat free siapa yg tak hendak yer tak.Bagaikan org yg mengantuk disorongkan bantal.Dah lama mengidam tapi tak kesampaian reganya RM159.90.Huhu kalau keluar duit poket sendiri berpeluh tiak ahkak ni haha.Biler dapat free,bagai mimpi menjadi realiti ahaks.

Siapa yg taknak cantik?kan kan..Selagi bernama perempuan from head to toe nak cantik2.Cosmopolitan majalah pertama yg menjebakkan aku dlm dunia contest ini...hihi...down to memory lanelah plak.Just a record to me,this year baru nak start beli majalah Cosmopolitan balik haiyarkkk..b'coz aku beli pon sbb ader contest yg super beshhhh..

I'm not so sure baper sms yg aku htr mebi 3 kali je kot...ntah tak ingat pastu juz forget about it.Nak dijadikan rezeki,Alhamdulillah kuterima dgn penuh kesyukuran.Ini sebagai kenangan di kemudian ari.Ader Mr.Hubby whatappskan malass plak nak transfer hehe.


Credit pic from Rakuten
(dlm ni ader 12 bottles kot)

Antara kebaikannya yg aku baca ia boleh menghalang radikal bebas,UVA & UVB,dan kulit akan menjadi menjadi semakin cerah...yeke...aku suko sgt tuh.
 
 


No comments:

Post a Comment