Wednesday, October 17, 2012

Weekly winner - Kotex Memberku Hawa (week 7)

Last 2 weeks, aku buat aktiviti mengoogle nama sendiri...jgnlah kata aku ni syok sendiri eh..sajer jer..Tetiber eh2 ternampak plak nama aku as weekly winner untuk contest Kotex member ku hawa.Secara jujurnya aku takderlah follow series ni..kalau tertengok tu aderlah..nak follow every series takderlah kott..hihi..jadik mak ni kan..paham2 jerlah ye tak.

Nak citer punyalah aku tak tau..rerupanya aku menang weekly winner masa tu maybe dalam bulan 7 kot.Apalagi aku pon cargas email ke PIC, alhamdullilah nasib baik masih ade rezeki..aderlah adiahnya..dorang just courierkan jer..semua pon ader kecuali botol air yg comel tu lah.Dia inform already called on sekian2 date tapi I tak pick up..mungkin aku tak perasan masa tu kot..tulah lenkali kalau join contest yg cengini kena alert lebih..hihi..nasib baik ader rezeki lagi..syukur alhamdullilah





7 Nor Rasyidah Mohd Yusof 880302-08-XXXX
7 Noor Azlinda binti A. Bakar 861001-23-XXXX
7 Siti Hayati Binti Amir Hussain 770918-14-XXXX
7 Siti Zubaidah Binti Zainudin 830811-05-XXXX
7 Suriyawati Md Seran it's me
7 Farah Diana Ahmad 910913-14-XXXX
ni sekadar rekod / kenangan untuk aku...ni antara weekly winner for week7

Note : Hadiah comel2 tu baru jer dapat last week

No comments:

Post a Comment